2008. április 15., kedd

Vendégkönyves bejegyzések

A bolt szülinapján megnyitottuk vendégkönyvünket, melybe rögtön került pár kedves bejegyzés. Íme kettő a kedvenceim közül:

"Ha vezetnék otthon naplót, a mai nap hatalmas piros betűkkel kerülne bejegyzésre! Az elmúlt években számos kerékpárüzletben megfordultam, ahol néhány pozitív élmény mellett leginkább negatív dolgokat kaptam...
A mai nap után bármi jöhet, ilyen jó hangulatú, családias légkörben töltött túra és beszélgetések után mindig tudni fogom, melyik boltot keressem vigaszért...:)
Köszönöm a lehetőséget!" P.László

"Eddig nem értettem az apámat, aki állandóan a fekvőbringájáról mesélt. Most már értem. És egyszer nekem is lesz ilyenem..." K. Balázs

Köszönjük! Egyben kérnék mindenkit, aki felkeresi üzletünket, írjon pár sort vagy legalább egy rövid mondatot a vendégkönyvünkbe. Olyan jó később mindezt visszaolvasni!

Nincsenek megjegyzések: