2008. február 10., vasárnap

Újabb velomobilos tapasztalatok





Ma megint útra keltem. Az idő szép volt, csábított egy ebéd előtti rövid tekerésre. Nem mentem sokat, összesen 41 km-t, de tapasztalat gyűjtésére elég volt. Rájöttem, hogy nem csak a hó, az eső, illetve a sötét nehezíti meg a kilátást egy velomobilból, hanem a nap is. Egyszerűen vakított, szembe menve szétterült a fény a szélvédő hibáin, sokkal rosszabbul lehetett így átlátni rajta.
Csak le kell cserélnem a szélvédőt és feltenni a meredek kialakításút! Eddig azért nem próbáltam azt ki, mert a mostani szerintem szebb, dehát a funkció végül csak győzedelmeskedik az esztétika felett... Abban bízom, hogy az új verzióval az esőben is jobban fogok látni, mert könnyebben legurulnak róla a vízcseppek. Próba cseresznye!

Nincsenek megjegyzések: