2009. március 9., hétfő

Bringaexpo belépő bón + egy kis személyes

Ma kaptam egy értesítést a Bringaexpo főszervezőjétől, hogy minden márciusi Velo magazin tartalmaz egy 500 Ft értékű bónt, mely a kiállítás belépő jegyébe beszámítható. Evvel is segíteni szándékoznak a látogatóknak, hogy minél kisebb költséget jelentsen számukra a kiállítás meglátogatása. Reméljük így az idei Bringaexpo még sikeresebb lesz, mint a tavalyi!

És ha már segítség, akkor nem állhatom meg, hogy ne írjak egy nagyon kellemes múlt heti élményemről. Beszélgettem telefonon az egyik rekus vevőnkkel, aki teljesen váratlanul felajánlotta, hogy ha gondolom, akkor szívesen eljön segíteni nekünk valamelyik Bringaexpo-s napon. Mivel Ő is volt már kiállító máskor, így tudja, hogy milyen sűrű tud lenni egy ilyen expo. Mikor olvasta a blogunkban, hogy tavaly a bővített létszámunk ellenére is milyen nagy rohanásban voltunk, az jutott eszébe, hogy besegít.
Megköszöntem neki, de igazán nem is voltam képes kifejezni azt, amit éreztem. Szerintem nem is tudja, hogy mennyire meghatódtam önzetlen felajánlásától.
Köszönöm Neked Miklós ezúton is, ha esetleg olvasod majd soraim!
Ez egyébként egyike azon nagyszerű dolgoknak, ami miatt érdemes fekvős boltot vinni. Fantasztikus rekus embereket ismertem már eddig is meg és a kör folyamatosan bővül...

Nincsenek megjegyzések: