2011. május 26., csütörtök

Fél óra az Inforádióban a rekukról

Mai napon interjút vettek fel velem az Inforádió egyik stúdiójában. A riporter, Exterde Tibor maga is fekvőkerékpáros, több éve boldog tulajdonosa egy Azub5 modellnek.
A kapott információk alapján az anyag szombaton és vasárnap reggel a Barangoló nevű műsorban fog elhangzani. Mivel a felvételt nem hallottam, így kissé izgulok, hogy mi lett belőle, de remélem jól sikerült annak ellenére, hogy utólag már sejtem, hogy mit kellett volna másképpen mondanom. Mindig nehéz ilyen esetben, hogy nem tudja az ember, milyen alapismeretekkel rendelkeznek a hallgatók a témával kapcsolatosan. Érzésem szerint talán jobban ki kellett volna hangsúlyoznom a fekvőkerékpárok főbb előnyeit, mert nem biztos, hogy azok mindenki számára egyértelműek. Na mindegy, legközelebb majd ügyesebb leszek...
Az anyag egyébiránt a neten is elérhető lesz majd, úgyhogy ha valaki lemaradna most róla, akkor egy ideig még az inforadio.hu-ról letöltheti. Ha nem felejtem el, akkor felrakok majd róla linket...
Jut eszembe, az Inforádió honlapján március végén jelent meg egy cikk arról, hogy milyen sportot válasszon az, akinek fáj a térde. Ebben kifejezetten ajánlják a fekvőkerékpározást! A teljes cikk ide kattintva olvasható.

4 megjegyzés:

Zéta írta...

Meghallgattam, szerintem nagyon jól sikerült. Ennyi időbe több nem nagyon fért volna bele. Több ilyen riport kéne, nagyobb rádióknál. :)

Murla írta...

Köszönöm a visszajelzést. Én sajnos csak 1/2 10-kor kapcsoltam be a rádiót, így lemaradtam, de holnap meghallgatom.

Névtelen írta...

Szerintem sem volt rossz. Az elején a műsorvezető egy picit el volt tévedve, de ez inkább az ő felkészületlenségére róható.Szerencsére nem 2 perces villám interjú volt, hanem egy hosszabb időtartam, amiben nem mondtál hülyeségeket viszonylagosan jól ki lehetett fejteni a témát.;)
stoki

Névtelen írta...

Sziasztok!

Én is meghallgattam és egyet értek azzal hogy több időre lenne szükség a bemutatáshoz és közismertebb rádióknál is be kellene mutatni, pl.: a Class Fm, Neo Fm, Juventus Rádió, Rádió 1, MR 1-2-3,...
Biztos vagyok benne hogy ha többen megismernék, hamarabb megkedvelnék ezeket a fantasztikus gépeket.