A terv be is vált, a Furai egy nagyon jó választás, akár túrázásra, akár munkábajárásra használja valaki. A gyorsaságára sem lehet panasz az eléggé döntött üléshelyzet miatt, így tulajdonképpen akár versenyzésre is alkalmas lenne, ha két problémát megold még rajta az ember:
1, Egy versenybringának különösen, de egy hétköznapibb használatúnak sem árt, ha minél kisebb a súlya, hiszen nem mindegy, hogy hány kg-t kell felhajtani a hegyre. Célszerű tehát a kormányt, a boom-ot, a villát és az ülést karbonra cserélni, mellyel jelentős fogyasztásnak vethetjük alá a pénztárcánkon kívül a Furait is. :)
2, Sajnos 24"-os kerék és külső választék elég szegényesnek mondható jelenleg, legalábbis a 26"-osokhoz viszonyítva.
Ezen két okból kifolyólag nemrég vevői kérésre átkonstruáltunk egy Furai-t. Az ülést és a boom-ot már karbonból kértük a Challenge-től, de a kormányt és az első villát nekünk kellett idomítani a holland géphez, mivel erre a gyártónak nem volt megoldása. A kerekeket 26"-os Mavicokra cseréltük, melyek a Kojak külsőkkel egészen fantasztikusak. Nem sorolom fel az összes módosítást, volt még pár, sőt hátra van még a hátsó rugóstag cseréje is könnyebbre és nívósabbra.
A végeredmény azt hiszem magáért beszél! A képek talán vissza sem adják, mennyit javítottak a változtatások ezen a már alapvetően is gyönyörű gépen.
Aki bejött hozzánk hétvégén és látta a készülő gépet, mind elámult. Volt aki szólt, hogy ha a tulaj meggondolná magát, ő jelentkezik megvételre. Na persze a megrendelő egy perc kétséget sem hagyott afelől, hogy ez nem fog bekövetkezni, boldogan pattant fel a gépére.
Sok örömöt kívánunk neki ehhez az igazán egyedi Furaihoz!
1, Egy versenybringának különösen, de egy hétköznapibb használatúnak sem árt, ha minél kisebb a súlya, hiszen nem mindegy, hogy hány kg-t kell felhajtani a hegyre. Célszerű tehát a kormányt, a boom-ot, a villát és az ülést karbonra cserélni, mellyel jelentős fogyasztásnak vethetjük alá a pénztárcánkon kívül a Furait is. :)
2, Sajnos 24"-os kerék és külső választék elég szegényesnek mondható jelenleg, legalábbis a 26"-osokhoz viszonyítva.
Ezen két okból kifolyólag nemrég vevői kérésre átkonstruáltunk egy Furai-t. Az ülést és a boom-ot már karbonból kértük a Challenge-től, de a kormányt és az első villát nekünk kellett idomítani a holland géphez, mivel erre a gyártónak nem volt megoldása. A kerekeket 26"-os Mavicokra cseréltük, melyek a Kojak külsőkkel egészen fantasztikusak. Nem sorolom fel az összes módosítást, volt még pár, sőt hátra van még a hátsó rugóstag cseréje is könnyebbre és nívósabbra.

Sok örömöt kívánunk neki ehhez az igazán egyedi Furaihoz!
4 megjegyzés:
Júúj, ez nagyon szép!
Gratula!
Lehetne tudni valamit a reku tömegének alakulásáról számokban?
Még nem mértük meg korrekt módon (csak a képen lévő állapotában), ugyanis hátra van még a hátsó rugóstag cseréje, valamint 1-2 apróság. Kb 12 kg (talán kicsivel még alatta) lesz a vége egyébként, ha levesszük róla a kiegészítőket mint lámpák, táskák, gps, stb. A Velokraft VkHi-ből lehetett volna kihozni olyan 8-9 kg közöttit, de az ugyebár nem telós. Ennek ellenére komoly alternatíva volt, de sajnos nem fért bele a Kojak hátulra. Összepróbálva a kerekekkel az is döbbenetesen jól nézett ki, úgyhogy elképzelhető, hogy nem vázkitként fogjuk bemutatni ezentúl a boltban, hanem kompletté építjük.
Mindig is tetszett a Challenge Furai, de ez az egyedi kivitel...!!! Ez valami szuper! Gratulálok nektek a szép és igényes munkához, a tulajdonosnak meg sok-sok örömteli kilométert kívánok a szélvész nyergében!
Megjegyzés küldése