2008. július 9., szerda

Nimbus007


Már egy korábbi bejegyzésben hírt adtam róla, hogy egy kedves vevőnk rekuépítésbe kezdett karbonból. A munkálatok több, mint fél évet vettek igénybe és rengeteg nappali és éjszakai munkaóra fordítódott rá. (Még jó, hogy előre az ember nem tudja, mibe vág bele...)
A gép - hála alkotója fantasztikus tehetségének és szorgalmának - egészen különlegesre, egyedi szépségűre sikeredett. Ezt már az előzetes tervekből és a félkész részegységekből, valamint a közreadott fotókból is lehetett látni, de eddig a legfontosabbat nem lehetett tudni:
Mennyire lesz jó a konstrukció, mennyire lesz kezesbárány (vagy a formát nézve kezesszarvas :-) ) az utakon?

Tegnap erre a kérdésre is választ kaptunk, mert a készítője elhozta boltunkba. Eddig még Ő sem próbálta ki, így igencsak izgult, persze velünk együtt. Beállítás, majd kisebb változtatások után végre sort kerítettünk a próbára. Én lettem az első kisérleti lovas és mondhatom kifejezetten tetszett a Nimbus007-es. Egy kezdő számára ugyan kissé direkt és érzékeny a kormányzása, de ezért cserébe nagyfokú fordulékonyságot kap a bringás. (Hasonlóan az Azubéhoz, itt is megoldható az állítás a későbbiekben.) A kényelemre nem lehet panasz, mivel az össztelós kivitel kimozogja az úthibákat. Az ülésszivacsot a nagyobb szellőzés miatt célszerű lehet majd kicserélni, legalább nyitott cellás szivacsra. A fotókon látható tükröket viszont már most lecseréltük jó minőségű, B&M hosszú karos tükrökre, mert így legalább látni is lehet bennük a mögöttünk történteket. A forma pedig gyönyörű, bár tudom, ez szubjektív. A hátsó sárvédő ráintegrálása a lengővillára nekem különösen tetszik. Erőt, dinamikát sugároz ezáltal, mely jól ellenpontozza az orrész engedelmes fejhajtását.
Nincs mit mondani, gratuláció az alkotónak!

Nincsenek megjegyzések: