2011. június 22., szerda

Topeak AlienII


Aki túrára megy, mindenképpen hasznos magával vinnie bringás szerszámkészletet, hiszen bármikor szükség lehet a szereléshez megfelelő eszközökre. Na de milyet vigyünk? Kicsit, mely könnyű és nem foglal el sok helyet, vagy olyat, ami nagyobb ugyan, de több feladat is megoldható vele? Ha nem csak a sarki boltig teker el az ember, én inkább az utóbbi felé hajlok, főleg mióta megtaláltam a Topeak AlienII, mely sokak szerint a legjobb szerszámkészlet.

Az AlienII kicsi mérete ellenére szinte mindent (sőt még annál is többet) tud, úgyhogy bátran ajánlhatom a komoly bringások. De érdemes idézni egy felhasználói véleményből a Testbike-ról:

"A nemzetközi fórumok szerint az egyik legjobb útiszerszámot kapja a vásárló. Elképesztően jól ki van találva, hibátlan (a kilencvenes évek végének Minoura szerszámait is túlszárnyaló) kidolgozás, precíz méretek, nagyon átgondolt tervezés.

Összesen 26 eszköz/funkció van rajta, köztük pl. a sörnyitás is, ami kissé értelmetlen. Majdnem bármilyen kis úti szerelési feladatra alkalmas (nyilván a méret és a terhelhetőség adta korlátokon belül), nagyon strapabíró."

Tényleg érdemes megfontolni, én konkrétan 8 hónapig vártam, hogy a magyar disztribútor végre behozzon belőle, miután az enyémet odaadtam valakinek, aki nagyon akart venni, de nem volt már a boltnak. Nem érdekelte, hogy használt, ő így is nagyon kérte, én pedig akkor nem tudtam, hogy milyen nehéz lesz majd pótolnom. Most viszont végre van nekünk raktáron, bár már csak 2 darab, mert volt aki rögtön kettőt is vett belőle! Remélem a következő szállítmányra nem kell 8 hónapot várni!

Nincsenek megjegyzések: