2011. június 10., péntek

Szerinted egy reku túl alacsony?

Sokakban él az a tévhit, hogy a fekvőbringák nagyon alacsonyak. Persze vannak olyanok is, nem tagadom (mint például az én Challenge Fujinom), de ha valaki városban tekerne, akkor használja valamelyik magas verziót! Van belőle pár típus...
A fenti két kép szerintem komoly bizonyíték, hogy van magas reku is. És ha még azt is elárulom, hogy a képen a nejem látható, aki csupán 162 cm magas? Mennyivel lehet az autók felett a feje akkor egy 180-200 cm magas rekusnak, aki akár magasabb ülésbe is beülhet, mert onnan is leér a lába?!

2 megjegyzés:

Prekop László írta...

Valóban komoly bizonyíték, hisz a Mazda MX5 szinte népautó Magyarországon...

Engem eddig egyszer meszelt el majdnem egy sötétített ablakos Dodge Caravan (vagy hasonló) taxis, mikor az Üllői úton belső sávból irányjelzés nélkül akart jobbra kanyarodni, ahol én voltam, de gyanítom, hogy ha robogóval vagyok, ugyanígy történik. Máskor csak a megjegyzéseket kapom, hogy mennyire rosszul látnak, ami azt jelenti, hogy nagyon jól látnak, hiszen a megjegyzéseket kapom. :)

Murla írta...

Értem én... :)
Egyébként tökéletesen egyetértek.
Tulajdonképpen csak azt akartam szemléltetni, hogy az alacsony autókra nem panaszkodnak az emberek, hogy a forgalomban nem lennének láthatóak, ugyanakkor a rekukra meg igen, pedig azoknál mennyivel magasabb fekvők vannak!
Egyébként meg fekvőbringát az használjon, aki kellően intelligens a hazai közlekedési kultúrához! Ha ugyanis valaki nem figyel eléggé a többi közlekedőre és az általuk elkövethető hibákra, akkor mindegy, hogy mivel közlekedik, lehet az teherjármű, kerékpár, motor, személygépkocsi, előbb-utóbb balesetet fog elszenvedni. Nyilván ésszerűbb magasabb, jobban látható rekut használni városban, ezt nem vitatom, de kellő óvatosság mellett szinte bármelyik fekvővel lehet munkába járni még Budapesten is.