2011. június 22., szerda

Gocycle teszt a Vezess.hu honlapon


Igazából ez már nem teljesen új hír, de elfelejtkeztem róla. Földi Attila, a vezess.hu egyik oszlopos újságírója kölcsönkapott tőlünk egy Gocycle-t és gyorsan letesztelte. A tapasztalatait "Luxus Camping-bringa összkerékhajtással" címmel jelentette meg június elején.
Nem árt tudni, hogy a valóság még a tesztnél is jobb, mivel pár apróságról csak a cikk megjelenése után értesült a szerző. A cikk ide kattintva olvasható.
A beszámolók szerint a vezess.hu egész csapata belelkesült a Forma-I-es tervező által megálmodott csodajárgánytól, amin nem is csodálkozom. Én ugyanígy voltam, mikor pár éve Hollandiában az egyik tervező műhelyben először megpillantottam. Rögtön beleszerettem, pedig nem is fekvőkerékpár...

Nincsenek megjegyzések: