2010. január 20., szerda

Haiti - UNICEF

Nem szoktam erre a blogra ilyen bejegyzést írni, de úgy érzem, hogy ebben az esetben kivételt teszek. Most kaptam egy levelet arról, hogy a Haitin történt földrengés következményeinek enyhítése céljából az Unicef egy segélykampányt indított. Részlet a levélből:
"Akár már 1 telefonhívással is sokat tehetünk a haiti földrengés gyermek áldozatainak.

1 hívás = 200Ft = 100db vízfertőtlenítő tabletta = 400 liter tiszta ivóvíz

Hívjátok a 1749-et!
Bármelyik mobilhálózatból és T-home vezetékes hálózatból hívható.
A hívás teljes 200Ft-os díja az UNICEF-hez kerül!!!"

Mivel az ember gyanakvó mostanában a hasonló levelekkel kapcsolatosan, mielőtt felhívtam a jelzett számot, felmentem az Unicef honlapjára. Szerencsére mindent rendben találtam, a kampány valós. További részletek / információk olvashatóak a www.unicef.hu -n!

Nincsenek megjegyzések: