2009. szeptember 17., csütörtök

RAH beszámoló(k)


Hát, nem gondoltam, hogy ilyen lassan fogok vele elkészülni, de végre készen vagyok a RAH-on szerzett élményeim ledokumentálásával. Ez szinte még tovább tartott, mint letekerni a távot!
Mindenesetre a prémium tartalmaink közé felraktam (Race Across Hungary 2009 címmel), onnan bárki letöltheti. Előre szólok, hogy hosszú lett (12 oldal), de hát ilyen hosszú távról nem lehet röviden írni...
Egyben jelezném, hogy nem csak az én szemszögemből lehet megismerni a történteket, Pupu és Ádám is felrakta a netre a saját anyagát. Pupu volt az első (hiába, ő mégiscsak profi újságíró), az övé itt érhető el, míg Ádámé a nemrég elindított honlapján olvasható.

Jó olvasást!
Egyben jelezni szeretném, hogy a következő Ambringa túrára meghívtam valamennyi RAH résztvevőt, így aki szeretne valamelyikünktől kérdezni, azt megteheti élőben. A túra kiírása hamarosan!

Nincsenek megjegyzések: