2008. augusztus 12., kedd

Zéta kerékpáros blogja

Jó dolog rekumbensekkel foglalkozni.
Jó, mert a reku olyan valami, ami rengeteg örömet tud okozni: amikor a különböző modelleket próbálgatod, amikor túrázol rajtuk, amikor az először fekvőre ülők arcán látod a kezdődő rajongás tüneteit, vagy amikor fantasztikus emberekkel ismerkedsz össze általuk. Mostanában pedig egyre több érdekességre hívják fel a rekusok a figyelmemet, olyanokra, melyekre egyébként csak kis eséllyel bukkannék. Ilyen Zéta kerékpáros blogja is, melynek linkjét nemrég kaptam.
Mikor először rövid időre ráklikkeltem, csak annyi tűnt fel, hogy ő is fekvős, aki adriai bringás túrára ment július végén. Ma viszont valamiért visszamentem rá és elolvastam a legújabb írását a horvátországi túrájának utórezgéseiről. Annyira megtetszett, hogy gyorsan kiolvastam a teljes blogot. Javaslom mindenkinek!

1 megjegyzés:

Zéta írta...

Köszönöm az ajánlást! Én is rendszeres olvasója vagyok az blogodnak, egy kicsit ez inspirált a saját blogom megnyitására. Nagyon örülök, hogy pozitív visszajelzéseket kapok az írásaimra, mert néha úgy érzem, hogy a legtöbb ember vak a világ szépségeire. De ez szerencsére közel sem így van! További sok sikert a bolthoz, és jó tekerést!