2010. június 8., kedd

Drymer

Már megint egy olyan reku, melyhez hasonlót akartam készíteni...
Bedőlős tadpole trike, mely magas, jól látható a forgalomban, ráadásul (legalábbis részlegesen) még burkolt is, hogy megvédje az időjárás viszontagságaitól a használóját. Kell ennél jobb közlekedési eszköz városban, munkába járáshoz? Még elektromotorral is fel van szerelve! Ez a jövő, hajrá!


Állítólag most nyártól már kapható is lesz. Ki (ne) szeretne egyet? :)

5 megjegyzés:

Károly Márton írta...

Szép szép, de a forduló köre kérdéses, az árát meg lehet jobb nem is tudni. :-)

Péter írta...

Ha már úgyis dönthető, akkor minek a 3 kerék? Plusz súly, és egy helyett 3 nyomon kell kerülgetni a gödröket.

Murla írta...

Minek?
1, Biztonságosabb a kanyarokban, nem kell félni, hogy sáron, homokon, kavicson, bármin megcsúszol és elesel még nagy sebességnél sem.
2, Akár teljesen beburkolható, nem fogsz eldőlni, ha például meg kell állni a lámpánál. Ez kétkerekű burkoltnál azért némileg necces...
A súlyban és a gödrök kerülgetésében egyetértek, de ezt nem tartom akkora gondnak, főleg telóval és a beépített elektromotorral. De persze mindez ízlés kérdése, én szivesen járnék egész évben ilyennel a városban, nem pedig tömegközlekedéssel vagy autóval. Túrázni mondjuk nem evvel mennék, az is biztos, legfeljebb télen.

Palfordula írta...

Én már régóta csodálom ezt a járművet, és csak arra vagyok kíváncsi hogyan stabilizálják megálláskor a bedőlős mechanizmust. Úgy mint a fastfw.nl -es munzo tt-n?
A piaggio mp3-nál elektro-hidraulikus vezérlésű a bedőlés folytása azt hiszem. Itt ez ki van zárva.Kérdés tehát: lehet-e zárni a bedőlést? A másik kérdés mennyi napcella fér el a méretes tető alatt:)

Murla írta...

Szerintem a Munzo-hoz hasonlóan egy külön tárcsafékkel, mely az adott állásban rögzíti (célszerűen persze függőleges helyzetben...) a pozíciót. Igazából csak álló helyzetben van rá szükség, máskor nem, úgyhogy nem is kell egy teljes tárcsa.