Idén a holland Challenge a "ráncfelvarrásra", azaz a kisebb módosításokra helyezte a hangsúlyt, bár kicsi ízelítőt kaptunk azért a jövőről is.
Egy korábbi bejegyzésemben már említettem az új kormányokat és a láncvezető görgőt, így ezekre most már nem térnék ki részletesebben. Viszont örömmel konstatáltuk, hogy a fejlesztéseinket átvették. Hogy mire gondolok pontosan?
Egy korábbi bejegyzésemben már említettem az új kormányokat és a láncvezető görgőt, így ezekre most már nem térnék ki részletesebben. Viszont örömmel konstatáltuk, hogy a fejlesztéseinket átvették. Hogy mire gondolok pontosan?
Remélhetőleg többen is emlékeznek arra a gyönyörű Furai-ra, melyet mi alakítottunk át a megrendelő igényei szerint szinte teljes mértékben. Az átalakítás leglényegesebb pontja a 24"-os kerékméretről 26"-os kerekekre történő módosítás volt, ahol ráadásul azt is meg kellett oldani, hogy a vázban 1"-osra kialakított villanyakcsőbe belerakható legyen az 1 1/8-os villanyakú Corratec karbonvilla. Nos a dolog annyira sikeres lett, hogy a blogunkban megjelent képek miatt jópáran (főleg franciák) megkeresték a Challenge-t, hogy nekik is kellene hasonló. Az így felkeltett keresletre nem volt mit tenniük, ki kellett jönniük a 26"-os Furai verzióval, illetve a vastagabb villanyakhoz is módosítják a vázat és a kormánystucnit.- "Miért tartod furcsának?" - kérdeztem vissza.
- "Hát mert egy kerékkel több van rajtuk, mint amennyi kell... "
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése