2008. november 17., hétfő

Piko Python

Ma kaptam egy érdekes videót. Ezen Piko többedszerre átépített középkormányzású Python rekujának próbáját lehet megtekinteni, a bringás szerepében természetesen maga az alkotó. (A kameraman pedig Csabi.)
Láthatóan nem egyszerű a gép irányítása. Tulajdonképpen olyan, mintha mindig elengedett kézzel menne az ember, ugyanis a kormányzást lábbal lehet elvégezni. Az első kerék van hajtva is, meg kormányozva is. A hajtás így nagyon közvetlen, a szerkezet viszonylag egyszerű.
Ígéretet kaptam arra is ráadásul, hogy kölcsönkapom a Piko Pythont egy időre, hogy gyakorolni tudjak vele. Izgatottan várom, de addig még egy kis átalakítás lesz a szerkezeten, ahogy megtudtam. Majd beszámolok a tapasztalatokról.
Íme addig is a videó:



Egyébként örömmel jelentem, hogy elvesztettem YouTube szüzességemet. :-) Ez volt ugyanis az első videó feltöltésem! Köszönöm Pikonak a videót, meg az engedélyét a közkinccsé tételre. Na meg a gép próbáját előre is...

Nincsenek megjegyzések: