2009. július 21., kedd

Városi rekuzás kezdeti tapasztalatai


Tamás nemrég vásárolt tőlünk egy Azub Mini-t. Jól körüljárta a kérdést, sok rekut megnézett, kipróbált, sőt a Mini-t még ki is bérelte a vásárlás előtt, de láttam rajta, hogy maradt még benne bizonytalanság mikor végül meghozta döntését. Pár nap múlva írt nekem és leveléből látszott az öröm és a rekujával kapcsolatos megelégedettség. Még azt is felajánlotta, hogy saját kezdeti tapasztalatait szivesen megosztja a jövőbeli sorstársaival. A mű megszületett és szerintem érdemes elolvasni, mert sokaknak lehet hasznos, főleg akik városban szeretnék használni fekvőkerékpárjukat. Íme egy rövid részlet:
Bizonyára több rekussal megtörtént, hogy egy fekvőbringa beszerzése után már rá sem ülnek a hagyományos bringára. Nos én is így jártam. Nem csak a kezdeti lelkesedés okán, de nagyvárosi környezetben is nagyon meg lehet szeretni a bringázás annyira más módját. Pedig sokan óvtak attól, hogy kifejezetten napi városi használatra szánt igazi citybike-omat egy rekumbensre cseréljem. Tény és való, hogy az ember figyelembe vesz több szempontot, ha egy ilyen méretű beruházásra készül, de mit is kell tudnia egy ún. city-rekunak?
A teljes anyag letölthető a prémium tartalmaink közül.
Köszönjük Nagy Tamásnak, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Nincsenek megjegyzések: