2009. július 28., kedd

Milyen kormányt válasszunk?


Senki ne ijedjen meg, nem politizálni szeretnék.
Szinte mindenki felteszi nekem előbb vagy utóbb azt a kérdést rekumbens vásárlása előtt, hogy melyik kormány a jobb, milyet célszerű választania? Röviden ugyan lehetne erre azt mondani, hogy amelyik szimpatikusabb a próbák során, de a kérdés ennél azért összetettebb és egyben eléggé szubjektív, hiszen nincs igazán objektív kizáró ok a választáskor. Vannak ugyan ökölszabályok, de ezek elég puhák ahhoz, hogy ne korlátozzák túlzottan a személyes döntés szabadságát.
Az elmúlt pár év alatt sokféle fekvőkerékpárral tettem meg hosszabb távokat és még ennél is jelentősen több azoknak a modelleknek a száma, melyeket legalább rövidebb távon ki tudtam próbálni. Gondoltam hasznos lehet, ha megpróbálom összefoglalni az elterjedtebb rekus kormányok jellemző tulajdonságait. Igyekeztem objektív maradni, de mivel a leírtak az én személyes tapasztalataimból táplálkoznak, nyilván előfordulhat, hogy nem mindenki fog teljes mértékben egyetérteni mindennel. Kíváncsian várom hát az észrevételeket!
A rekus kormányokról készített ismertető a prémium tartalmaink közül tölthető le innen.

Nincsenek megjegyzések: