2009. július 19., vasárnap

Egy rekubérlés naplója

Pupu nem önző.
Ezt könnyű belátni, hiszen az örömét mindenkivel szeretné megosztani.
Egyik barátjával, akit eléggé megfertőzött ahhoz, hogy rekut béreljen tőlünk, ma elment egy jót bringázni. És hogy milyen volt a túrájuk?
Íme az összefoglaló röviden:
Néptelen aszfalt-utak az ártéri erdőt körülölelő gátkoronán, vaddisznók, őz és madarak, műemlék szivattyútelep, csodás időjárás, szuper-kényelmes rekukkal -- alighanem ilyen a bringás mennyország! Mindezt megtetézte egy sor GPSgames játék teljesítése a Gemenci-erdő térségében.
Bővebben pedig itt olvashatod.

1 megjegyzés:

Zéta írta...

Nahát, ez az én szokásos edző körútam! Kár, hogy nem tudtam előre Pupuék itt tartozkodásáról, szívesen elkísértem volna őket. Erre felé még én is nagy feltűnést keltek a rekuval, a két fekvős látványa igencsak ritkaságszámba megy. Általában többen szoktak bicajozni hétvégenként ezen az úton, főként a bajai oldalon, most éppen kifogtak egy kevésbé forgalmas időpontot. Ha Tolna megye felé jöttök rekusok értesítsetek. :)