Tavaly sok változás történt a csehek háza táján. Kijöttek egy kedvezőbb árszínvonalú, új reku termékvonallal (Ibex, Apus, Bufo), viszont nem sikerült az olcsó fekvőjüket kifejleszteni elfogadható költségszint mellett. Mostanra teljesen átdolgozták a modellt, és bár kevésbé attraktív áron, de sikerült a feladatot megoldaniuk, így a kiállításon náluk a legnagyobb újdonság az ECO névre keresztelt új fekvő volt. Ez egy elöl/hátul 20”-os kerekeken gördülő, merev vázas, felső kormányos, 24 sebességes SWB. Külleme barátságos, de leginkább két megoldás tetszett rajta. Az egyik az állítható méretű ülés, mely nagyon szépre sikeredett, másik pedig az ülés mögé, a holttérbe tervezett táska, mely még a légellenállás csökkentésébe is besegít.
Az ülés felső és alsó része külön darab, és egymáshoz képest több állásban rögzíthető. Kialakításában a HP-Velotechnik üléséhez hasonló, viszont aluból készül, mint a Challenge-é. A kiállításra készített mintadarabon még csak 3 cm-es nyitott cellás szivacs volt, de a komfort növelése érdekében már 5 cm-essel fogják szállítani.
További fejlesztési terveikbe is beavattak, de ezek még nem publikusak. Mindenesetre megbizonyosodhattam arról, hogy nem álltak le a fejlesztésekkel és vannak érdekes új elképzeléseik a jövőre nézve…
Az ülés felső és alsó része külön darab, és egymáshoz képest több állásban rögzíthető. Kialakításában a HP-Velotechnik üléséhez hasonló, viszont aluból készül, mint a Challenge-é. A kiállításra készített mintadarabon még csak 3 cm-es nyitott cellás szivacs volt, de a komfort növelése érdekében már 5 cm-essel fogják szállítani.
További fejlesztési terveikbe is beavattak, de ezek még nem publikusak. Mindenesetre megbizonyosodhattam arról, hogy nem álltak le a fejlesztésekkel és vannak érdekes új elképzeléseik a jövőre nézve…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése