Megpróbálkozunk egy furcsasággal: Streamliner szerüséget, azaz gyors, burkolt kétkerekű fekvőt varázsolunk egy kényelmes karbongépből.
Sala már tavaly összerakta a gyönyörű Velokraft Vk3-asomat, mely annyiban tér el az eredeti kialakítástól, hogy nem két 20"-os kerékkel van szerelve, hanem hátul 26-osat raktunk bele. Evvel ugyan kevésbé lett fektetett, és az első villa szöge is meredekebbé vált, valamint a gyári hátsó csomagtartó dobozt sem lehetett felrakni, viszont a híres Velocity kerekekből hátulra csak 26-osat tudtunk venni. Mivel az M5-től vett hátsó karbon doboz viszont megfelelő volt mind formában, mind kinézetben, így az is felkerült rá. Akik voltak tavaly a II. fotelbringa találkozón Vajtán, azok már láthatták ebben az állaptában a gépet. Élvezet vele tekerni, az biztos.
Most újabb lépésként beszereztük az M5-ösök világbajnok burkolatának front részét, melyet sikerült is felpakolnom rá. A tervem az, hogy a két merev burkolati elem közé varrok egy lezippzározható burkolatot, így segítve a légáramlatot, illetve magamat a nagyobb sebesség elérésében. Most kifejezetten jól jön a magasabb hátsó helyzet, mivel így nem jelent gondot átnézni a frontburkolat felett. (Ugyanezt az Optima Baron-nal nem lehetne megvalósítani, mert azon sohasem látnám az előttem lévő talajt, illetve annak hibáit...) Persze lesz még pár gond, amit meg kell majd oldani a huzaton kívül (pl a kormányt keskenyebbre kell majd cserélni), de kiváncsian tekintünk a projekt elé. Fóleg az lesz érdekes, hogy mennyivel növelhető így a sebesség, hogy a használhatóság igazából ne csökkenjen. Amint lesznek fejlemények, igyekszem majd beszámolni!
2 megjegyzés:
Vajtán irigyeltelek is, mikor otthagytál minket mint gyorsvonat, megelőzve az esőfelhőket, míg mi (másodszor is) jól bőrig áztunk
Remélem idén is találkozunk Fehérgyarmaton! Mi mindenesetre ott leszünk.
Megjegyzés küldése