Hogy miként jönnek ide a nyulak? Hát csak úgy, hogy németül a Hase nyulat jelent.
Idén is újitott a Hase cég is a termékkínálatát illetően. Első ránézésre talán nem sok újdonságot vesz észre az ember, azonban figyelmesebben szemlélve sok minden változott 2009-re.
A legfontosabb talán, hogy átalakították a termékszerkezetet. Ez azt jelenti, hogy a tipikus felhasználási módoknak (és az ehhez kapcsolódó vásárlói szokásoknak) megfelelően kialakították ugyanazon alaptermék különböző módon felszerelt változatait. Példaként a Kettwiesel modellből immáron létezik egy alapmodell (Allround), egy montis jellegű használatra szánt (Ride), egy túrázásra optimalizált (Tour), valamint egy gyorsaságra kihegyezett (Fast) verzió. Míg az alapmodell felszereltségben és árban is minimalizált (na persze itt most ne képzeljünk valami nagyon kicsi árat...), addig a többi például differenciálművel szerelt, több sebességfokozattal rendelkezik, stb. A Ride például első telót is kapott, a Tour Ortlieb táskát és agydinamót, de a külsők is természetesen különbözőek mind a négy változatnál. A fenti extra felszereltségi felsorolás közel sem teljes persze, csak most inkább érzékeltetni akartam, hogy mi is a jellegzetes különbség a variánsok között. A célkivitelekkel egyébként az is a nem titkolt céljuk, hogy jelentősen meggyorsítsák a szállítási idejüket, hiszen ezen modellek rolyamatosan lesznek raktáron, sőt, a bennük lévő extrákkal együtt kedvezményesebb áron kerülnek kiajánlásra, mintha valaki az alapmodellhez vásárolná hozzá ugyanazon extrákat.
Ma érkezett hozzánk egyébként egy Kettwiesel Tour, melyen jól felmérhetőek a konstrukciós újítások is. A bemutatódarabunkhoz képest megváltozott szinte minden: ennek már aluból van a váza, ráadásul matt festéssel, az ülés huzata és a feszítője is más, a lábhosszhoz állítás már sokkal szélesebb távon állítható egyszerűen, a lánchosszkiegyenlítő rugós mechanizmust kapott, ügyesen állíthatóvá tették a sárvédőt az új felfogatóval, a parkolófék immáron egy mozdulattal rögzíthető, stb. Ehhez még hozzájön a fantasztikus differenciálmű, az első váltó, az Ortlieb táskák elöl-hátul, a legballonosabb, 60-406-os, 2,35"-es Big Apple gumik miatt megnövekedett komfort, hogy csak néhányat említsek a változások közül. És ez most csak a Kettwiesel...
Mellette ott van a többi modell a sok apró módosítással, finomítással. Van tehát újdonság elég. Ami eddig is jó volt, azt meghagyták, amin meg tudtak, azon finomítottak.
Nekem a legjobban a vegyes tandemjük módosításai tetszenek még, ahol például megoldották, hogy könnyebb legyen a szállítás, ugyanis idéntől egyszerűen félbeszedhető a Pino, így már akár személygépkocsi csomagtartójában, vagy egy kofferben is magunkkal vihetjük kedvenc kétszemélyesünket. Okos ötlet, egyre nagyobb kedvet hoznak hozzá nekem is. Lehet, hogy rendelnem kellene egyet demodarabnak? Amit esetleg még ki is lehetne kölcsönözni?
Idén is újitott a Hase cég is a termékkínálatát illetően. Első ránézésre talán nem sok újdonságot vesz észre az ember, azonban figyelmesebben szemlélve sok minden változott 2009-re.
A legfontosabb talán, hogy átalakították a termékszerkezetet. Ez azt jelenti, hogy a tipikus felhasználási módoknak (és az ehhez kapcsolódó vásárlói szokásoknak) megfelelően kialakították ugyanazon alaptermék különböző módon felszerelt változatait. Példaként a Kettwiesel modellből immáron létezik egy alapmodell (Allround), egy montis jellegű használatra szánt (Ride), egy túrázásra optimalizált (Tour), valamint egy gyorsaságra kihegyezett (Fast) verzió. Míg az alapmodell felszereltségben és árban is minimalizált (na persze itt most ne képzeljünk valami nagyon kicsi árat...), addig a többi például differenciálművel szerelt, több sebességfokozattal rendelkezik, stb. A Ride például első telót is kapott, a Tour Ortlieb táskát és agydinamót, de a külsők is természetesen különbözőek mind a négy változatnál. A fenti extra felszereltségi felsorolás közel sem teljes persze, csak most inkább érzékeltetni akartam, hogy mi is a jellegzetes különbség a variánsok között. A célkivitelekkel egyébként az is a nem titkolt céljuk, hogy jelentősen meggyorsítsák a szállítási idejüket, hiszen ezen modellek rolyamatosan lesznek raktáron, sőt, a bennük lévő extrákkal együtt kedvezményesebb áron kerülnek kiajánlásra, mintha valaki az alapmodellhez vásárolná hozzá ugyanazon extrákat.
Ma érkezett hozzánk egyébként egy Kettwiesel Tour, melyen jól felmérhetőek a konstrukciós újítások is. A bemutatódarabunkhoz képest megváltozott szinte minden: ennek már aluból van a váza, ráadásul matt festéssel, az ülés huzata és a feszítője is más, a lábhosszhoz állítás már sokkal szélesebb távon állítható egyszerűen, a lánchosszkiegyenlítő rugós mechanizmust kapott, ügyesen állíthatóvá tették a sárvédőt az új felfogatóval, a parkolófék immáron egy mozdulattal rögzíthető, stb. Ehhez még hozzájön a fantasztikus differenciálmű, az első váltó, az Ortlieb táskák elöl-hátul, a legballonosabb, 60-406-os, 2,35"-es Big Apple gumik miatt megnövekedett komfort, hogy csak néhányat említsek a változások közül. És ez most csak a Kettwiesel...
Mellette ott van a többi modell a sok apró módosítással, finomítással. Van tehát újdonság elég. Ami eddig is jó volt, azt meghagyták, amin meg tudtak, azon finomítottak.
Nekem a legjobban a vegyes tandemjük módosításai tetszenek még, ahol például megoldották, hogy könnyebb legyen a szállítás, ugyanis idéntől egyszerűen félbeszedhető a Pino, így már akár személygépkocsi csomagtartójában, vagy egy kofferben is magunkkal vihetjük kedvenc kétszemélyesünket. Okos ötlet, egyre nagyobb kedvet hoznak hozzá nekem is. Lehet, hogy rendelnem kellene egyet demodarabnak? Amit esetleg még ki is lehetne kölcsönözni?
2 megjegyzés:
Stipi-stop a KettWiesel Tour!
Na jó, Tiéd lehet...:)
Megjegyzés küldése