Szépen fogynak a TW-Bents termékei. Ez mondjuk nem csoda, hiszen ár/érték arányban nagyon jók, relatíve alacsony árukhoz képest nagyon jól használhatóak. Mivel az Action-plus modellből megfizethetőbb ára miatt többet rendeltünk, így abból van még raktáron, az Arrow viszont már elfogyott. (Az utolsót darabot, mely a demopéldányunk volt, Lengyelországból vette meg valaki...) Megrendeltük ugyan az új szállítmányt, de leghamarabb szeptemberben fog beérkezni. Ettől függetlenül előrendelést fel tudunk venni rá természetesen.
Az Action-plus modellről pedig egyre bővül a tapasztalatunk. Legutóbb egy hónapja adtunk hírt róla, hogy megkaptuk az új stucnikat. Azóta átszereltük a megmaradt darabokon, sőt tovább is fejlesztettük, kapott egy-egy surlódáscsökkentő teflon alátétet a forgáspontnál, valamint végállásszabályzót, hogy a kormány az előrehajtásakor ne ütközzön neki a váltótartónak. Ha már így belejöttünk, változtattunk az ülésen is. Észrevettük ugyanis, hogy vannak, akiknek a hasához kényelmetlenül közel kerül a kormány és/vagy kicsit magasan van az ülés. Az alsó rögzítési pontokat áthelyezve kb 3-4 cm-rel lejjebb és ugyanennyivel hátrébb helyeztük emiatt az ülést. Hasonló okból, valamint a sportosabb kialakítás céljából lejjebb dőltöttük a háttámlát. Az eredmény nekünk nagyon tetszik, így mivel reméljük másnak a számára is pozitív lesz, nem állítottuk vissza az eredeti beállításokat (bár természetesen ez bármikor megtehető). Egy kifejezetten sportos, merev vázasokhoz képest kényelmes rekut kaptunk így végeredményül. Én ugyan nem vagyok magas (174cm), de a lábam még hátradőlt helyzetben is könnyen leér a földre, könnyebb lett a be és a kiszállás, hiszen alacsonyabb az átlépendő magasság. A frontfelület csökkentésével nagyobb sebesség érhető el. A fektetettebb helyzet ugyan egy kezdő számára kicsit szokatlanabb, elsőre bizonytalanabb, azonban megéri a próbát: előbb-utóbb szinte mindenki hátrébb dönti az ülését...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése